UUDised
Tänavune Eesti Disainiauhinnad 2022 näitus saadetakse teele Pärnu Port Arturi keskusesse
Solarise Keskuse disainitänaval saab tutvuda Eesti disainiparemikuga
EDA2022 VÕITJAD ON SELGUNUD
Eesti Disainiauhinnad 2022 auhinnatseremoonia ja järelpeo piletid nüüd müügil!
EDA 2022 NOMINENTIDE NIMEKIRI
EDA 2022 NOMINENDID + ŽÜRII KOMMENTAARID
EDA 2022 ŽÜRII
EDA 2022 Early Bird tähtaeg pikenes!
Algas kandideerimine EDA 2022 konkursile
Disainijutud vol 6 - Kuidas disain saab kasulik olla?
Eesti Disainiauhinnad 2020 parimad tööd jõuavad esmakordselt Narva!
ERM pikendab EDA 2020 näitust
EDA 2020 näitus rändab ERMi
Uus Eesti disaini aastaraamat
EDA 2020 näitus rändab Võrru
Eesti Disainiauhindadel tunnustatakse esmakordselt teenusedisaini
22. august 2012, Tallinn
Eesti Disainiauhinnad 2012 raames antakse esimest korda välja auhind parimale teenusedisaini projektile.
Teenusedisain seisneb olemasolevate teenuste parendamises või uute teenuste loomises kasutades disainimeetodeid ja disainmõtlemist. "Teenusedisaini auhinna eesmärk on tunnustada teenusedisaini rakendamist paremate, innovatiivsemate ja kasutajasõbralikemate teenuste arendamisel Eestis," ütleb Teenusmajanduse Koja tegevjuht Kaidi Ruusalepp.
Ruusalepa hinnangul on samuti oluline tuua see suhteliselt uus disainivaldkond meedia, avalikkuse ja eelkõige ettevõtjate huviorbiiti. "Teenusedisainil on Eesti kontekstis väga suur potentsiaal. Läbi teenuste arenduse e-keskkondades, tervishoius ja riigijuhtimisel on meil jõukohane ja reaalne võimalus olla esimeste seas, kes leiavad lahendused globaalsetele megatrendidele," lisab ta.
Teenusedisaini žürii esimehe ja disainibüroo Velvet loovjuhi Janno Siimari sõnul soovivad nad tööde hindamisel keskenduda protsessile, mis viib suurepärase tulemini. "Tahame näha ja hinnata kogu arendusprotsessi, uuringuid, klientide ja töötajate kaasamist, innovatsiooni," ütleb Siimar.

Teenusedisain seisneb olemasolevate teenuste parendamises või uute teenuste loomises kasutades disainimeetodeid ja disainmõtlemist. "Teenusedisaini auhinna eesmärk on tunnustada teenusedisaini rakendamist paremate, innovatiivsemate ja kasutajasõbralikemate teenuste arendamisel Eestis," ütleb Teenusmajanduse Koja tegevjuht Kaidi Ruusalepp.
Ruusalepa hinnangul on samuti oluline tuua see suhteliselt uus disainivaldkond meedia, avalikkuse ja eelkõige ettevõtjate huviorbiiti. "Teenusedisainil on Eesti kontekstis väga suur potentsiaal. Läbi teenuste arenduse e-keskkondades, tervishoius ja riigijuhtimisel on meil jõukohane ja reaalne võimalus olla esimeste seas, kes leiavad lahendused globaalsetele megatrendidele," lisab ta.
Teenusedisaini žürii esimehe ja disainibüroo Velvet loovjuhi Janno Siimari sõnul soovivad nad tööde hindamisel keskenduda protsessile, mis viib suurepärase tulemini. "Tahame näha ja hinnata kogu arendusprotsessi, uuringuid, klientide ja töötajate kaasamist, innovatsiooni," ütleb Siimar.
Teenusedisain on protsess, mille käigus luuakse uusi või muudetakse olemasolevaid teenuseid kasutaja jaoks väärtuslikumaks ning organisatsiooni jaoks kasumlikumaks. Teenusedisain tegeleb teenuse funktsionaalsuse ja pakkumisprotsessi analüüsiga kliendi seisukohast ning püüdleb selle poole, et teenused oleksid efektiivsed, kasutajasõbralikud ja konkurentidest eristuvad.
Eesti Disainerite Liidu, Eesti Disainikeskuse, ADC*Estonia ja Teenusmajanduse Koja koostöös antakse 21. septembril Tallinna Lennusadamas välja Eesti Disainiauhinnad 2012, mille alla kuuluvad Bruno auhind parimale tootedisainile ja parimale disainiprojektile, SÄSI parimale noorele disainerile, ADC*E auhinnad parimate veebi- ja graafilise disainilahenduste eest ning esmakordselt ka auhind parima teenusedisaini projekti eest.
Teenusedisaini auhinnale võivad kandideerida kõik Eesti äriregistrisse kantud ettevõtted ja organisatsioonid, mis on teadlikult ja läbimõeldult oma olemasolevat teenust kujundanud või arendanud või loonud täiesti uue teenuse, disaininud oma sisemised teenused kasutajasõbralikumaks ja efektiivsemaks; kes on oma teenuste loomisel ja/või arendamisel kasutanud disainimeetodeid või kaasanud disaineri ning teenuse disainimise läbi on paranenud teenuse kasutusmugavus, klientide või töötajate rahulolu, misläbi on kasvanud ettevõtte konkurentsivõime ja turuosa.
Piletid Eesti Disainiauhinnad 2012 galale on müügil Piletilevis.
Eesti Disainerite Liidu, Eesti Disainikeskuse, ADC*Estonia ja Teenusmajanduse Koja koostöös antakse 21. septembril Tallinna Lennusadamas välja Eesti Disainiauhinnad 2012, mille alla kuuluvad Bruno auhind parimale tootedisainile ja parimale disainiprojektile, SÄSI parimale noorele disainerile, ADC*E auhinnad parimate veebi- ja graafilise disainilahenduste eest ning esmakordselt ka auhind parima teenusedisaini projekti eest.
Teenusedisaini auhinnale võivad kandideerida kõik Eesti äriregistrisse kantud ettevõtted ja organisatsioonid, mis on teadlikult ja läbimõeldult oma olemasolevat teenust kujundanud või arendanud või loonud täiesti uue teenuse, disaininud oma sisemised teenused kasutajasõbralikumaks ja efektiivsemaks; kes on oma teenuste loomisel ja/või arendamisel kasutanud disainimeetodeid või kaasanud disaineri ning teenuse disainimise läbi on paranenud teenuse kasutusmugavus, klientide või töötajate rahulolu, misläbi on kasvanud ettevõtte konkurentsivõime ja turuosa.
Piletid Eesti Disainiauhinnad 2012 galale on müügil Piletilevis.